fredag 22. juni 2012

Ny og (forbedret?) blogg!


Bestemt meg for å starte med blogging, igjen. Tidligere har det blitt litt lite engasjement fra min side. Men nå plutselig fikk jeg altså 'ny giv', og håper at denne gangen så vedvarer det!

Kort om meg; jeg er mamma til en gutt på (født i 2008),

samboer med pappa'n hans, og gravid i 3.trimester med gutt nr.2 (termin i beg. av Juli 2012). Jeg er veldig interiør, kunst og design interessert, drømmer om å starte min egen bedrift (noen år fremover i tid vel og merke) med import av unike gjenstander/møbler fra India, Marokko, og mange andre spennende land, som man ikke får noen andre steder. Jeg holder en del på med det alternative og mediumskapet mitt, og studerer interiør, og skal fortsette med det etter mammaperm-pausen.

Så det blir nok mye av det jeg kommer til å skrive om her inne... :)


                                                -Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar