mandag 5. november 2012

Basselusken slår til igjen & label mania.

Etter barna ble friske fra feberen ble det min tur, og jeg lå rett ut i ca 3 dager. Vanvittig frustrerende å ikke klare å gjøre noe som helst, for etter at feberen steg til rundt 40, og jeg spurte om det var noe galt med Tv'n fordi fargene 'blinket' (noe de selvfølgelig ikke gjorde for noen andre enn meg), innså jeg at jeg bare måtte surrender og legge meg.
Og da jeg ble bedre, nok til å klare å gå rundt uten å svimle, var det lett å se på hjemmet at mor hadde vært syk noen dager.. ;)


Så nå har jeg bl.a fått gjort ferdig alle 40 bordkortene til dåpen, vaska og ryddet hele hjemmet, og føler meg litt mer i følge med tidsplanen.

Og så merket jeg div. ting med label maker'n min. Jeg kunne dratt det lenger, men stoppet meg selv i tide, da det faktisk kan bli litt vel mye merking også. Bildene er av noe av det jeg merket.. ^^







Og så fikk jeg en gave som jeg har ønsket meg, når jeg var syk,  
Kosta Boda Hodeskalle Lyslykten i glass! 




-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar