søndag 18. november 2012

Like-før-advent stemning & litt dåpsbilder.

Om ikke lenge er det 1. desember og advent, og jeg gleder meg så til alle de koselige juletradisjonene, og utfluktene/turene jeg har planlagt.
Julian gleder seg minst like mye som meg, og har snakket mye om hva han skal skrive på ønskelista si som han skal sende til Julenissen. 
I dag var vi og så den nye versjonen av 'Reisen til Julestjernen' på kino, og det gav meg jo ikke akkurat mindre julestemning.



Og da jeg strengt talt prøver å ikke pynte til jul før 1.des, har jeg allikevel ikke klart å dy meg helt, litt pynting med mens man venter så veldig på jula er vel lov..?












Fine favoritt blomstene, liljer.

Som nevnt tidligere, har det jo vært dåp for Maximilian. Jeg har ikke fått ordnet med bildene som ble tatt underveis, da det ikke var jeg som tok bilder, de bildene jeg legger ved nå er tatt bare sånn raskt kvelden før.

Bordene i lokalet vi leiet.









-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar