fredag 14. desember 2012

Koselige førjulstid!

Denne uka har for det meste vært preget av sykdom (igjen), men også enda litt mer julestemning. Fått på plass juletreet, og "kosa vårs" masse med snøen og førjulstida. 




"Mamma, ta bilde av meg ved siden av juletreet!" <3 





Jeg droppet glitteret i år og holdt det enkelt. De store juletrelysene minner meg litt om de juletrelysene man hadde før i tida i stearin (som sikkert finnes enkelte steder enda, men det tør ikke jeg å begi meg ut på med tanke på brannfaren). 

Og jeg fikk en (før)julegave, Kählers Urbania Lysthus lyktene!

Det lukter så jul, nå som edelgranen og kongerøkelsen er på plass i stua. Bare litt over 2 uker igjen, så er jula over, det går ikke like sakte frem til jul nå som man er 'voksen'.. :/

Ha en fin førjulshelg!


-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar