mandag 8. april 2013

Ferskt medlem!

Av Norske Interiørblogger! Fikk en hyggelig mail om at jeg herved er medlem av NIB, som er en særdeles fin beskjed å få for en interiørfrelst som meg :)

Og med det har jeg tenkt litt mer på å endelig få gjort noe med headeren, noe som viser litt av stilen min, men allikevel er enkelt. Ikke bare fordi jeg liker det enkle, men også fordi jeg ikke er spesielt datakyndig utover det gjennomsnittlige.. ;) Om noen har noen tips til header, eller er flinke til å lage header, si gjerne i fra!

Må vise frem noen ekstra tøffe glass jeg har fått meg. Minner meg litt om en form for optisk illusjon, fordi mønsteret går innover i glasset og ikke utover som det kan se ut som. Og de fikk meg også til å tenke på funky 60-talls mønster, og samtidig nagler, mens en venninne sa at hun syntes det lignet diamanter. Kule er dem hvertfall!







-Ina-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar